Een dag rust in Baracoa - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Een dag rust in Baracoa - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Een dag rust in Baracoa

Door: Marjo Tielemans

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

15 Februari 2017 | Cuba, Baracoa

Snel daar naar toe zodat deze kamer voor ons wordt. We kunnen pas na 12 uur op de kamer omdat deze nog schoon gemaakt moet worden. Is niet erg. We wandelen rustig het centrum in. Barakoa heeft geen groot centrum maar het is wel gezellig. Ook nog even langs de kust af wandelen. Daarna inchecken en even rusten. We houden vandaag verder een rustdag. Tegen de avond gaan we op zoek naar een restaurant. Die zijn er genoeg. Lekker op het terras gegeten en na afloop weer naar het centrum. Het is daar inmiddels heel gezellig met volop life muziek. Hier houden we het wel even vol.
Hebben we de nare ervaring van gisteren toch goed kunnen verwerken. Na het ontbijt snel uitchecken en deze episode achter ons laten. Tijdens het zoeken naar een ander onderkomen bellen we wel voor de zekerheid even naar CubaOnline zodat zij ook weten hoe wij over deze Casa denken. We geven aan dat we zelf wel voor een alternatief gaan zorgen maar naderhand wel terug willen komen over deze casa.
Het eerste hotel waar onze keuze op valt zit vol. De receptioniste belt met een ander hotel en daar is nog plaats.