Dag 12, een rustige dag - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Dag 12, een rustige dag - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Dag 12, een rustige dag

Door: Marjo Tielemans

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

18 Maart 2019 | Thailand, Ban Khao Lak

Nadat we gisteren naar Khao Lak gebracht zijn houden we vandaag een rustdag.
Ingrid slaapt lekker uit en ik werk mijn reisblog bij.
Na het ontbijt overleggen we met de hotel eigenaresse wat we kunnen gaan doen.
Zij stelt voor om ons naar een rustig strand te brengen om daar een paar uur door te brengen. Echt vriendelijk van haar om ons te brengen en daarna ook weer op te halen. We brengen een uurtje of vier door aan het strand en lunchen daar.
Terug in Khao Lak besluiten we nog een massage te nemen en daarna een drankje met een klein hapje.
Rond 7 uur 's avonds worden we opgehaald bij het hotel om naar de boot te brengen waarmee we de komende 4 dagen een Liveboard zullen gaan hebben.
Tussendoor nog een ander stel ophalen en rond half 8 zijn we bij de boot. De MV Sawasdee is een grote duikboot. Er kunnen maximaal 30 duikers mee.
nadat al de duikuitrustig in gereedheid is gebracht kunnen we onze hut inrichten. wanneer iedereen zijn spullen gereed heeft volgt de algemene briefing over het reilen zeilen aan boord van de boot.
Afsluitend nog een maaltijd en dan slapen om morgen te beginnen aan de duiken.