Olifanten - Reisverslag uit Muchenje, Botswana van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Olifanten - Reisverslag uit Muchenje, Botswana van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Olifanten

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

20 Maart 2016 | Botswana, Muchenje

Na ons vertrek vanuit Johannesburg zijn wij naar Kasane, Botswana gevlogen. Daar hebben We 1 nochtans doorgebracht in kubu Lodges. Vandaar zijn We daags erop overgebracht naar het Chobi Elephant Resort aan de andere zijde van het Chobi National Park. Van hieruit hebben wij in 3 dagen diverse gamedrives gemaakt. We hadden er al veel over gehoord maar het was zeker waar. De grote groepen olifanten verwonderden ons zelfs op de laatste dag nog. Het was heerlijk om daar te zijn. Het park ziet er prachtig uit. De hoeveelheid dieren is geweldig. De ranger die de hele tijd met ons mee is gegaan was zeer kundig. Voor hem was het een sport om ons zo veel mogelijk verschillende dieren te laten zien. Zowel groot als klein. Mochten We ooit terug gaan naar Afrika dan zeker weer naar deze Lodge. Het eten in de Lodge gebeurt gezamenlijk met alle gasten en een paar rangers. Wij hebben heerlijk genoten midden in de natuur.v

• 22 Maart 2016 - 15:30

Annemiek:

Zo te lezen een geweldige ervaring en een aanrader voor mensen die nog willen gaan. Heel veel plezier met de rest van jullie vakantie. Mijn reistas staat klaar, nu nog naar Schiphol en maar hopen dat er geen vliegverbod komt door de aanslag in Brussel. Tot ziens ergens eind april, dan kletsen we weer bij en kunnen we ervaringen uitwisselen.