1e Dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu 1e Dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

1e Dag

Door: Marjo Tielemans

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

07 Maart 2019 | Thailand, Bangkok

woensdag 6 maart zijn wij 's morgens al op tijd vertrokken richting Schiphol.
Lekker op ons gemak zodat de vakantie al is begonnen.
om kwart over 5 staat onze vlucht gepland en vertrekt op schema.
Na een lange vlucht omdat we om moeten vliegen in verband met Pakistan arriveren we op schema in Bangkok.
Formaliteiten zijn snel afgehandeld en de taxirit duurt nog een uurtje.
Het hotel dat we gekozen hebben ligt in een bijzondere wijk. iSanook is een goed verzorgd appartement hotel. lekker ruime kamers met een aparte zithoek en volledig keukenblok.

Nadat we zijn ingericht gaan we de omgeving verkennen. Eerst maar eens naar de rivier. Omdat het lunchtijd is een lokaal eethuisje bezocht met heerlijk echt Thais eten.
Daarna door naar de rivier. snel een bezoekje gebracht bij Co van Kessel waar we morgen een fietstour mee gaan doen.

Omdat we een bestelling hebben gekregen voor bij het Hard Rock Café zijn we daar ook maar naar toe gelopen. In het totaal vandaag dik 12000 stappen afgelegd.

Leuke dingen gezien onderweg en een gezellige serveerster bij het HRC gehad.
Snel nog even shoppen en dan terug met de tuk-tuk.

Zo nog even een haoje en dan moe maar voldaan slapen voor een volgende dag Bangkok

• 07 Maart 2019 - 10:44

Annemiek:

Terwijl jullie genieten van het goede weer en de leuke omgeving valt hier de hagel. Het dondert er lekker op los. Echt Hollands weer. Benieuwd wat Engeland vanavond gaat bieden. Veel plezier samen

• 08 Maart 2019 - 04:19

Simone :

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Bangkok.
    Veel plezier samen