Laatste dag Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Laatste dag Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Laatste dag Chiang Mai

Door: Ingrid en Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

28 Januari 2023 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag al weer onze laatste dag in Chiang Mai.

In de ochtend eerst maar alles regelen voor morgen. We moeten al vroeg weg uit het hotel dus de rekening maar vast betalen, vervoer naar het vliegveld verzorgen en regelen dat we eerder kunnen ontbijten.

Koffers zo veel mogelijk inpakken zodat morgen alleen de laatste dingen er nog in hoeven.

Daarna gaan we voor de laatste keer een wandeling in de stad maken. Aan de noordelijke rand van het centrum staan nog een paar tempels welke we willen bezoeken.

Rustig aan met tussen door wat drinken en lunchen schuifelen we tot een uur of drie langs diverse tempels.

Daarna met de Tuk-Tuk terug naar het hotel om nog even aan het zwembad te liggen.

Rond 6 uur nog een laatste massage en dan nog een Thais diner en dan zit ons verblijf in Chiang Mai er weer bijna op.

We kunnen terug kijken op een mooie periode in het noorden van Thailand.

Benieuwd wat het zuiden ons gaat brengen de komende dagen.