Volgende Reisdag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Volgende Reisdag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Volgende Reisdag

Door: Ingrid en Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

29 Januari 2023 | Thailand, Phuket

Vandaag is weer een reisdag.

Vroeg uit de veren omdat we al om 7 uur in de taxi moeten zitten richting de luchthaven van Chiang Mai. Gelukkig kunnen we vooraf nog ontbijten.

Het is rustig op de weg. Binnen 10 minuten zijn we al bij het vliegveld.

Daar gaat ook alles lekker snel dus ruim op tijd zitten we te wachten bij de Gate om te vertrekken richting Bangkok. Vertrektijd 9:30

We hadden een directe vlucht naar Phuket geboekt maar helaas is deze gewijzigd en moeten we nu een tussenstop maken in Bangkok.

1,5 uur vliegen en we zijn op Bangkok. Daar hebben ruim 2,5 uur de tijd om van het ene vliegtuig naar het andere vliegtuig te gaan en tussendoor even te lunchen.

Alles op ons gemak.

De vlucht naar Phuket loopt ook voorspoedig en op de luchthaven worden we opgehaald door het hotel.

Bij het inchecken even wat trubbel omdat de late check-out van 31 januari op een of andere manier niet bij het hotel was binnen gekomen. Helaas zit op die dag het hotel vol en kunnen we tot max 13:00 op de kamer blijven. Daarna zullen we ons moeten zien te vermaken. Gaan we oplossen.

De kamer komt overeen met internet. Direct aan ons terras is de instap van een zwemstrook van 3 meter breed welke voor 10 kamers door gaat. Meteen maar even uitproberen,

Wat we verder vandaag gaan doen weten we nog niet.

• 29 Januari 2023 - 11:32

Tineke:

Ahh klinkt goed , foto’s??

• 29 Januari 2023 - 13:15

Simone: