Op reis - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

31 Augustus 2013 | Bonaire, Kralendijk

Vandaag is het zover. Onze duikvakantie gaat beginnen.
We hebben eerst nog afgesproken met Sanne en Henry om bij McDonalds in Utrecht samen te ontbijten. Om 10:15 arriveren wel op schiphol. Het is erg druk maar na. 20 minuten zijn we de koffers kwijt en kunnen we rustig de luchthaven op. Bij het boarden blijkt het vliegtuig vol te zitten. De stoelen zitten goed dus de vlucht kan beginnen. Na een vlucht van ruim 9 uur maken we een tussenstop op Aruba. Iedereen het vliegtuig uit om na een uur weer in te checken. Dan is het nog 20 minuten vliegen alvorens we landen op Bonaire. De bagage komt snel. Op zoek naar de huurauto. Inmiddels is het donker op Bonaire. Wel lastig om te zoeken maar binnen een half uur hebben we onze locatie gevonden. Djambo is een gezellig kleinschalig complex. Leuk zwembad en mooie eenvoudige schone ruime kamers.
Nadat de bagage op de kamer staat gaan we eten op een markt in Kralendijk. Toch begint de vermoeidheid toe te slaan. Om 9 uur lokale tijd geeft ingrid het op en een uur later gaat bij mij ook het licht uit. In Nederland is het dan al 4 uur in de morgen.
Benieuwd wat de volgende dag gaat brengen.

• 02 September 2013 - 07:07

Sjonnie:

Fijne vakantie!

• 03 September 2013 - 12:29

Pa En Ma:

Heel fijn dat de vlucht goed is gegaan, en nu gaat het pas echt beginnen.
    Veel plezier en geniet er maar echt van.

Groetjes Pa en ma