Op naar St. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Op naar St. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Op naar St. Lucia

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

10 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag gaan we even afscheid nemen van de safaris. Eigenlijk hadden we nog een vroege wandel safari gepland maar de regen komt met bakken uit de lucht. Goed voor de natuur maar niet zo fijn om drie uur in rond te dwalen. We besluiten dus maar om optie naar de volgende locatie te vertrekken. Onderweg nog wel genieten van het aanwezige wild in het park. Neushoorns blijven imposante dieren.
De route naar St Lucia voert ons langs begroeide bosranden. Het is te zien dat We richting de kust gaan. Tijdens de rit valt er nog wat regen maar We bliven hopen.
Doordat we vroeg bij de B&B zijn is onze kamer nog niet vrij. Wel is er een andere kamer vrij voor ons. Dit is wel een kamer met 2 slaapkamers. Kunnen we apart gaan liggen. Grapje

• 22 Maart 2016 - 13:42

Antoinette:

Lieve Ingrid en Marjo, als ik jullie dagverslagen lees, klinkt het als een geweldig mooi avontuur. Wat heerlijk. Ik kijk uit naar de foto's en verhalen als jullie thuis zijn. Want 'hij die veel reist, kan veel verhalen vertellen'. een hele fijne vakantie verder!
    Liefs,
    Antoinette