Dag 14, een korte stop in Kuala Terengganu. - Reisverslag uit Kuala Terengganu, Maleisië van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Dag 14, een korte stop in Kuala Terengganu. - Reisverslag uit Kuala Terengganu, Maleisië van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Dag 14, een korte stop in Kuala Terengganu.

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

09 September 2012 | Maleisië, Kuala Terengganu

In de ochtend kunnen we onze laatste duik op dit eiland maken. Hebben we toch nog de geplande 8 duiken gemaakt. Een rustige duik van dik 50 minuten vlak bij het resort. Daarna douchen en koffers pakken. We hebben tot 13:00 uurtje tijd gekregen alvorens we de kamer moeten verlaten. Nu kunnen we de rest van de middag gaan luieren. Om half vier worden win bij de receptie verwacht in afwachting van het vervoer naar het vaste land.
Na de oversteek hebben we maar een korte rit naar ons overnachtings adres. Voor vanavond weer wat meer luxe in het Primula Beach Hotel in Kuala Terengganu.

• 09 September 2012 - 13:44

Annemiek:

Hoi Ingrid en Mrjo. Fijn dat het gelukt is met de geplande duiken. En zo te horen is de locatie nog niet zo slecht. Zeker niet alks je in het vooruitzicht weer even van wat luxe kan genieten. Tja, reizen blijft aanpassen en flexibel zijn. Wie weet wat je weer op de volgende locatie tegenkomt. Kortom, het is niet Nederland en en ook en Europa, al ken ik daan ook wel een paar stekjes wa de overnachting niet altijd gewedlig is. Je bent nog steed in de gelegenheid om te reizen dus.....