Dag 01 Op naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Dag 01 Op naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Dag 01 Op naar Zuid Afrika

Door: Ingrid en Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

15 Februari 2024 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vanmorgen half 8 richting Schiphol met de pendelbus.

Aangekomen op Schiphol meteen door naar de incheck balies om na te vragen hoe we om moeten gaan met de assist welke wij hebben aangevraagd.

We mogen via de speciale incheck balie van Business class de koffers inchecken om daarna meteen door te gaan naar de assist balie.

Wij zijn daar uitstekend geholpen en mochten met vieren zelf de hele route lopen. Overal stonden medewerkers welke op de hoogte waren en ons overal via een speciale rolstoel toegang door konden laten.

Complimenten voor Schiphol hoe ze dit geregeld hebben.

Na halverwege een drankje gedaan te hebben op naar de gate om in te checken bij het vliegtuig.

Ook hier was dit weer goed geregeld.

Daarna 10,5 uur vliegen richting Johannesburg. Een lange zit met de nodige films.

Rond 22 uur lokale tijd zijn we dan toch in Zuid Afrika.

Nu nog naar het hotel. Zat wel vast aan het vliegveld maar alles bij elkaar toch dik een uur verder.

net voor 24 uur zitten we ingecheckt, koffers op de kamers en enigszins uitgeput aan ons eerste drankje in Zuid Afrika.

Daarna snel slapen morgen begint de reis pas echt.

• 16 Februari 2024 - 21:02

Tineke:

Fijn dat alles goed gegaan is

• 16 Februari 2024 - 21:15

Annemiek:

Goede service van Schiphol.