Een heftige dag - Reisverslag uit Bergville, Zuid-Afrika van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Een heftige dag - Reisverslag uit Bergville, Zuid-Afrika van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Een heftige dag

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

15 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Bergville

Vandaag hebben we een flinke uitdaging genomen. Vanuit de Cavern Resort worden er dagelijks wandelingen georganiseerd. De ene een paar uurtjes de andere een hele dag. Voor vandaag stond er een trip naar de op 1x hoogste waterval van de wereld op het programma. Aangezien wij hier toch ook wilde gaan kijken hebben We hier maar aangesloten. Het bleek achteraf net iets te zwaar maar We hebben het wel gedaan. De tocht naar de waterval duurde dik 3 uur en ging over diverse beklimmingen. Het was eigenlijk geen tocht voor mensen die af en toe eens een wandeltocht maken. Het was wel heel erg indrukwekkend om mee te maken. Bij de waterval samen lunchen en daarna weer terug. De weg terug ging een stuk eenvoudiger doordat We nu stukken konden dalen. Uiteindelijk toch nog 2,5 uur terug tot aan de auto. In het totaal hebben We dik 15 Km geklommen, gelouterd, gedaald en gelopen.
Moe maar voldaan arriveren We rond 5 uur werken in de Cavern resort. Tijd om een bad te nemen of lekker te douchen. De spiertjes kunnen nu el wat rust gebruiken.

• 16 Maart 2016 - 12:58

Annemiek:

Ik ben er van overtuigd dat het klimmen de moeite waard is geweest en dat je met veel plezier hebt kunnen genieten van het uitzicht tijdens de lunch. Ik ben benieuwd naar de foto's.
    En voor de spieren, massage.......