2e dag Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu 2e dag Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

2e dag Chicago

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

29 Augustus 2022 | Verenigde Staten, Chicago

Na een uurtje langer dan de eerste nacht geslapen zelf al vroeg op. Toch rustig opstarten.

half 9 ontbijten en daarna op stap voor een helemaal ander Chicage. Nu geen hoge gebouwen maar natuur. Ten noorden van het centrum ligt een groot park. De naam is bij vele mensen bekend van een titelsong. Lincoln Park.

Het is een ruim opgezet park met eerst een aantal sportvelden. Daarna gevolgd door een mooie vijver met daarom heen een wandel pad. In een volgende stuk zit een zeer mooie gratis toegankelijke dierentuin. Zeer mooi van opzet en heel goed verzorgd. Het park draait volledig op sponsoring van diverse ondernemers en particulieren. De dieren hebben ruime verblijven en zien er gezond uit. De diversiteit is ook groot. We hebben geen spijt van ons uitstapje naar het park. Helaas wordt het bezoek ingekort. Om half 2 begint het flink te regenen en de voorspellingen zijn dat het nog wel even slecht blijft.

Dan maar het openbaar vervoer uit proberen om toch droog terug te komen bij het hotel.

Dan even rusten en voor vanavond staat een bezoek aan het Congres hotel van Ingrid op de lijst om daar de bagage welke we in Mexico niet nodig hebben achter te laten en daarna nog een hapje en een drankje om ons bezoek in Chicago goed af te sluiten.