Dag 10, Reizen naar de Oostkust - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu Dag 10, Reizen naar de Oostkust - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

Dag 10, Reizen naar de Oostkust

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

05 September 2012 | Maleisië, Kota Bharu

Vandaag staat er een lange rit op ons programma. We gaan de westkust verlaten om onze reis aan de oostkust verder te vervolgen. Hiervoor moeten we een afstand van 360 Km afleggen grotendeels door onbewoond gebied. Het is een rustige rit met nagenoeg geen vertragingen. Hele stukken van de route lijken uitgestorven. Onderweg gebruiken wel de lunch bij een groot bergmeer. Normaal zou je zeggen dat het er vol staat van de resorts maar hier is er maar een en het ziet er redelijk verlaten uit.
Met een gemiddelde snelheid van 65 km rijden wij naar Kota Bharu.
Daar aangekomen komen we tot de conclusie dat het een stad is waar we zonder kunnen. Het is voornamelijk islamitisch, het is er slecht onderhouden en absoluut niet gezellig.
Het hotel is sober maar gelukkig maar voor 1 nacht. Tijdens onze Rondwandeling in de avond vinden we een leuke gelegenheid wat toevallig een van de weinige niet islamitische restaurants is. Leuk om daar te eten en schuilen voor onze eerste regenachtige avond.
Na het eten is het bedtijd. Morgen vroeg opstaan voor de tocht naar de eerste duikstek

• 08 September 2012 - 12:59

H. Scheepers:

Hallo Ingrid en Marjo,

Eerst wil ik even opmerking dat het hier prachtig weer is.
    Maar gezien jullie bezienswaardigheden, waren wij liever daar ook geweest. We vinden het prachtig wat jullie allemaal zien.
    We wensen jullie nog veel kijkgenot en veel plezier.

Groetjes Pa en Ma