1e reisdag in Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu 1e reisdag in Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ingrid en Marjo - WaarBenJij.nu

1e reisdag in Thailand

Door: Ingrid en Marjo

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Marjo

18 Januari 2023 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag gaan we afscheidt nemen van ons vertrekpunt voor deze vakantie.

Het was een leuke start maar nu weer verder. Eerst nog even een ontbijtje in de buurt van het hotel en dan met de al klaar staande taxi naar het vliegveld van Bangkok.

Bij de incheck balie belanden we achter een grote groep moslims welke terug gaan naar Kabul. Helaas voor ons is er van alles mis met hun boeking waardoor het inchecken langer duurt dan verwacht. We hebben tijd genoeg dus geen probleem.

Om half 2 vertrekt onze vlucht naar Chiang Mai. Na ander half uur laden we op onze volgende bestemming.

Het hotel heeft een chauffeur gestuurd dus snel na het uitchecken kunnen we naar het mooie Pingviman Hotel aan de rand van het oude centrum van Chiang Mai.

Prachtige kamer op de begane grond met eenvoudig toegang tot het zwembad. Dit wordt genieten voor ons.

Na de kamer naar onze zin verder ingedeeld te hebben is het tijd om te zwemmen. Daarna nog even bijkomen van de lange reis en dan een wandeling naar de vele restaurants welke het centrum rijk is.

Voldoende om uit te proberen de komende dagen.

• 18 Januari 2023 - 17:58

Annemiek:

Chaing Mai is een hele leuke stad, veel restaurantjes met genoeg authentiek eten. Geniet

• 18 Januari 2023 - 19:30

Simone:

• 19 Januari 2023 - 11:47

Antoinette :

Een veelbelovend begin van een mooie en fijne vakantie. Veel plezier!